Rekrutacja i praca
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty.
Dyrektor XXXV liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Prusa ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista
I . Wymagania w stosunku do kandydatów:
Wymagania niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku, preferowane kierunki: administracja i co najmniej 4 – letni staż pracy,
- wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 5 – letni staż pracy,
- biegła obsługa komputera ( znajomość programów Microsoft Exel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej), faxu, kserokopiarki.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi;
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów ;
- Natychmiastowe informowanie dyrektora o wszystkich nieprawidłowościach występujących w pracy sekretariatu;
- Wykonywanie prac kancelaryjnych i biurowych, obsługa urządzeń;
- Wysyłanie i dostarczanie korespondencji zgodnie z dekretacją;
- Prowadzenie rejestrów dokumentacji szkolnej.
- Informowanie i zbieranie informacji od nauczycieli o konkursach, konferencjach i szkoleniach.
- Rzetelne opracowywanie danych;
- Udzielanie informacji interesantom;
- Obsługa gości i interesantów dyrektora;
- Współdziałanie z administracją w zakresie terminowego zaopatrzenia sekretariatu w odpowiednie druki i materiały biurowe;
- W razie konieczności wykonywanie dokumentów niejawnych przy zapewnieniu odpowiednich warunków ich opracowywania, powielania i przechowywania;
- Dbanie o należyty stan urządzeń, i sprzętu oraz o ład i porządek w miejscu pracy;
- Chronienie danych osobowych w systemie informatycznym i ręcznym,
a w szczególności przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych; - Przestrzeganie zasad określonych w instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym i ręcznym oraz w instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych;
- Zachowanie tajemnicy służbowej i dotyczących danych osobowych również po ustaniu zatrudnienia;
- Systematyczne gromadzenie i studiowanie aktów prawnych dotyczących działalności administracyjnej oraz przepisów zasad bhp i ppoż.
- Bieżąca znajomość stron internetowych CKE,OKE,MEN,KO i BE.
- Wykonywanie innych poleceń dyrektora .
III .Warunki pracy i płacy
- zatrudnienie na okres próbny.
- wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem rady Ministrów z dnia 18.03.2009r (Dz. U. Nr 50 poz. 398)
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i CV
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia, staż pracy,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w sekretariacie
XXXV liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Prusa, ul. Zwycięzców 7/9, 03-936 Warszawa w godzinach 8.00-16.00 lub przesłać na adres szkoły sekretariat@prus.edu.pl do dnia 30.09.2020 r.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. gospodarczych
Dyrektor XXXV liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Prusa ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. gospodarczych
I . Wymagania w stosunku do kandydatów:
Wymagania niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, zarządzanie i co najmniej 4 – letni staż pracy,
- wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 5 – letni staż pracy,
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych,
- biegła obsługa komputera ( znajomość programów Microsoft Exel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej), faxu, kserokopiarki.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie zleconych przez dyrektora i kierownika gospodarczego spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły;
- pomoc w prowadzeniu wskazanych przez dyrektora lub kierownika gospodarczego rozliczeń gospodarczo-finansowych;
- przestrzeganie dyscypliny budżetowej
- ochrona danych osobowych w systemie informatycznym i ręcznym,
a w szczególności przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych oraz przeciwdziałanie w przypadku wykrycia naruszeń zabezpieczeń systemu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych; - przestrzegania zasad określonych w instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym i ręcznym;
- przestrzegania zasad określonych w instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia danych osobowych;
- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach:
Kartoteki wydawanej pracownikom odzieży ochronnej
- organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu;
- pomoc w organizowaniu i nadzorowaniu prac porządkowych w budynkach i na terenie szkoły;
- uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji;
- planowanie zakupu maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków infrastruktury
(kosiarki, maszyny czyszczące, itp.); - planowanie zakupu środków piśmiennych na potrzeby administracji (papier, tonery, druki, znaczki) oraz prowadzenie ich ewidencji i rozchodu;
- ewidencjonowanie, znakowanie stanu inwentarza biurowego i wyposażenia wszystkich pomieszczeń;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych i ich uzgadnianie z DBFO
- kontrola zgodności stanu wyposażenia poszczególnych pomieszczeń ze spisem inwentarzowym;
- współpraca z Komisją Inwetaryzacyjną i Kasacyjną.
- sporządzanie protokołów zdawczo odbiorczych i protokołów przyjęcia;
- planowanie zakupu środków ochrony indywidualnej, odzieży ochronnej oraz prowadzenie ewidencji i rozchodu;
- planowanie i zakup środków ochrony indywidualnej, odzieży ochronnej oraz prowadzenie ewidencji rozchodu
- właściwe przechowywanie i konserwowanie materiałów przyjętych do magazynu;
- wydawanie materiałów wyłącznie na podstawie dokumentów oraz przestrzeganie potwierdzenia odbioru materiałów przez odbierających
- przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum;
- obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag);
- studiowanie i przestrzegania obowiązujących aktów prawnych dotyczących działalności administracyjnej, finansowej i gospodarczej;
- współdziałanie z DBFO w ramach przydzielonych obowiązków
- natychmiastowe zawiadamianie Dyrektora o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach;
- zachowania tajemnicy służbowej również po ustaniu zatrudnienia;
- wykonywanie doraźnych prac zlecanych przez Dyrektora szkoły.
III .Warunki pracy i płacy
- zatrudnienie na zastępstwo za nieobecnego pracownika
- wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem rady Ministrów z dnia 18.03.2009r (Dz. U. Nr 50 poz. 398)
IV. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i CV
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia, staż pracy,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w sekretariacie XXXV liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Prusa , ul. Zwycięzców 7/9, 03-936 Warszawa w godzinach 8.00-16.00 lub przesłać na adres szkoły sekretariat@prus.edu.pl do dnia 29.06.2020 r.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Kierownika Gospodarczego
Dyrektor XXXV liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Prusa ul. Zwycięzców 7/9
w Warszawie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracownicze – KIEROWNIK GOSPODARCZY
I . Wymagania w stosunku do kandydatów:
Wymagania niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, zarządzanie i co najmniej 2 – letni staż pracy,
- wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 6 – letni staż pracy,
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych,
- biegła obsługa komputera ( znajomość programów Microsoft Exel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej), faxu, kserokopiarki,
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność zarządzania zespołem pracowników
- dyspozycyjność, dobra organizacja pracy,
- komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność i kreatywność
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły;
- dostosowywanie struktury organizacyjnej i obsady personelu do realizacji zadań szkoły;
- prowadzenie rozliczeń gospodarczo-finansowych;
- przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
- ochrona danych osobowych w systemie informatycznym i ręcznym,
a w szczególności przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych oraz przeciwdziałanie w przypadku wykrycia naruszeń zabezpieczeń systemu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych; - przestrzegania zasad określonych w instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym i ręcznym;
- przestrzegania zasad określonych w instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia danych osobowych
- organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu;
- organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno- konserwatorskiego;
- planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenu w czystości;
- organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynkach i na terenie szkoły;
- organizowanie i nadzorowanie pracy dozorców, starszych woźnych i woźnych;
- zlecanie prac o charakterze usługowym ( usług transportu, szkolenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo- budowlanych, itp.);
- prowadzenie ewidencji, analizy i kontroli faktur za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych, itp.;
- prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów;
- przygotowanie wniosków o przystąpieniu do procedury o udzielenie zamówienia publicznego;
- przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy;
- przygotowanie wniosków o powołanie komisji konkursowej i przetargowej;
- udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej;
- przygotowywanie materiałów oraz występowanie ze zgłoszeniem zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do nadzoru budowlanego;
- kontrola procesu realizacji inwestycji;
- sporządzanie wniosków o powołanie komisji odbioru końcowego oraz udział w jej pracach;
- przygotowywanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych;
- prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu;
- przekazywanie do księgowości wszystkich otrzymanych od podmiotów zewnętrznych not obciążeniowych, faktur wystawianych najemcom na podstawie zawartych umów , dokumentów przyjęcia i obrotu środkami trwałymi;
- prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne za zużyte media i materiały;
- prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom;
- sporządzanie harmonogramu czasu pracy dla pracowników obsługi;
- uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji;
- odbiór nowych budynków oraz przejęcie dokumentacji projektowej i rozruchowo-odbiorowej
- współdziałanie z DBFO w ramach przydzielonych obowiązków;
- natychmiastowe zawiadamianie Dyrektora o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach;
- zachowania tajemnicy służbowej również po ustaniu zatrudnienia;
- wykonywanie doraźnych prac zlecanych przez Dyrektora szkoły.
III .Warunki pracy i płacy
- zatrudnienie na czas próbny
- wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem rady Ministrów z dnia 18.03.2009r (Dz. U. Nr 50 poz. 398)
IV. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i CV
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia, staż pracy,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w sekretariacie XXXV liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Prusa, ul. Zwycięzców 7/9, 03-936 Warszawa w godzinach 8.00-16.00 lub przesłać na adres szkoły sekretariat@prus.edu.pl do dnia 21.06.2020 r.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
OGŁOSZENIE O NABORZE STANOWISKO POMOCY KUCHENNEJ
- Nazwa i adres jednostki: Zespół Szkół nr 77 – XXXV liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Prusa , ul. Zwycięzców 7/9, 03-936 Warszawa
- Stanowiska pracy: pomoc kuchenna
- Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- Posiada wykształcenie co najmniej zawodowe najlepiej o profilu gastronomicznym,
- doświadczenie na tym stanowisku
- mile widziane doświadczenie w jednostkach oświatowych,
- nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne.
- posiada umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów
- Zakres obowiązków
- pomoc w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w sposób zgodny z zasadami higieny oraz procedurami HACCP
- codziennie utrzymuje w czystości kuchnię oraz pomieszczenia kuchenne
- dba o powierzony sprzęt i mienie, odpowiada materialnie,
- przestrzega zasad i przepisów BHP, ppoż, przepisów sanitarnych
- wykonuje inne czynności wynikające z organizacji pracy
- wykonywanie innych poleceń dyrektora wynikających z organizacji pracy placówki
III. Wymagane dokumenty
- CV – koniecznie numer telefonu do kontaktu,
- oświadczenie o niekaralności,
- kserokopia aktualnej książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych lub zaświadczenia lekarskiego do celów sanitarno – epidemiologicznych i kserokopie zaświadczenia lekarskiego o zdolności do pracy na w/w stanowisku.
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
IV.Termin i miejsce składania dokumentów:
- Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 28.08.2017 r. w godzinach od 8:00 do 16:00 w siedzibie szkoły w sekretariacie, a także można przesłać elektronicznie na adres: sekretariat@prus.edu.pl w temacie: pomoc kuchenna.
V. Inne informacje
- O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci będą poinformowani telefonicznie.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 617-74-13 w.10..
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO INTENDENTA
- Nazwa i adres jednostki: Zespół Szkół nr 77 – XXXV liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Prusa , ul. Zwycięzców 7/9, 03-936 Warszawa
- Stanowiska pracy: intendent
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- doświadczenie na tym stanowisku lub w pracy administracyjno-biurowej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- mile widziane doświadczenie w jednostkach oświatowych,
- nieposzlakowana opinia,
- sprawna obsługa komputera ( Excel, Word),
- znajomość przepisów HACCP i GHP,
- znajomość i umiejętność stosowania na stanowisku pracy podstaw rachunkowości, księgowania,
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność jak i umiejętność pracy w zespole,
- terminowość, rzetelność i odpowiedzialność
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność za realizację zadań.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku intendenta:
- planowanie i systematyczne zaopatrywanie w żywność kuchni szkolnej
- znajomość i stosowanie zasad żywienia i norm żywienia,
- układanie jadłospisów zgodnie z normami żywieniowymi,
- przestrzeganie zasad HACCP i GHP w szkole,
- nadzór nad funkcjonowaniem kuchni: przygotowaniem, porcjowaniem posiłków, przestrzeganiem zasad higieny, w określonych sytuacjach uczestniczenie w przygotowaniu posiłków,
- przestrzeganie dziennej stawki żywieniowej i terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie oraz ich właściwe przechowywanie,
- sporządzanie raportów żywieniowych,
- prowadzenie magazynu i dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły wynikających z organizacji pracy w placówce.
- Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy: 0,4 etatu,
- termin rozpoczęcia pracy: 01.09. 2017 r.
- Wymagane dokumenty:
- CV – koniecznie numer telefonu do kontaktu,
- oświadczenie o niekaralności,
- kserokopia aktualnej książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych lub zaświadczenia lekarskiego do celów sanitarno – epidemiologicznych i kserokopie zaświadczenia lekarskiego o zdolności do pracy na w/w stanowisku.
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 28.08.2017 r. w godzinach od 8:00 do 16:00 w siedzibie szkoły w sekretariacie, a także można przesłać elektronicznie na adres: sekretariat@prus.edu.pl w temacie: intendent.
- Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Intendent.
- Inne informacje
- O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci będą poinformowani telefonicznie.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 617-74-13 w.10..
DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ NR 77
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Nauczyciel matematyki
Dane adresowe:
Typ: |
Zespół szkół i placówek oświatowych |
nazwa szkoły/placówki: |
XXXV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Bolesława Prusa |
miejscowość: |
WARSZAWA |
ulica: |
Zwycięzców |
nr domu: |
7/9 |
kod pocztowy: |
03-936 |
telefon: |
226177413 |
email: |
sekretariat@prus.edu.pl |
Szczegóły dotyczące oferty:
Przedmiot: |
matematyka |
Liczba godzin w tygodniu: |
18 |
Wymiar zatrudnienia: |
Wakat |
Data dodania: |
2017-04-04 |
Termin składania dokumentów: |
2017-04-30 |
Opis oferty pracy: |
Od 01.09.2017 r zatrudnimy nauczyciela matematyki. Wymagane kwalifikacje: 1. Wykształcenie wyższe, sudia kierunkowe 2. Przygotowanie pedagogiczne 3. Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym potwierdzona certyfikatem lub dyplomem uczelni Oferty prosimy wysyłać do 30.04.2017 r. na adres: sekretariat@prus.edu.pl lub składać osobiście w sekretariacie XXXV LO im. Bolesława Prusa, ul. Zwycięzców 7/9 |
DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ NR 77
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
specjalista ds. uczniowskich
- Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- znajomość obsługi komputera /Windows, pakiet Office, Internet/
- Wymagania dodatkowe
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność współpracy w zespole,
- komunikatywność, samodzielność w działaniu, odporność na stres, zdolności negocjacyjne,
- znajomość wybranych zagadnień prawa oświatowego, dotyczących prowadzenia dokumentacji szkolnej,
- znajomość i przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
III. Zakres zadań na stanowisku specjalista ds. uczniowskich:
- prowadzenie sekretariatu uczniowskiego w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt,
- wysyłanie korespondencji dotyczącej spraw uczniowskich,
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu nauczania tj. księgi ocen, arkuszy ocen, ksiąg absolwentów, ksiąg uczniów,
- prowadzenie i archiwizowanie ksiąg ocen uczniów,
- bieżące załatwianie spraw uczniowskich, a w szczególności:
- przygotowywanie i wydawanie legitymacji szkolnych i ich prolongata,
- przygotowywanie zaświadczeń na potrzeby różnych instytucji,
- występowanie o odpisy arkuszy ocen,
- przygotowywanie odpisów arkuszy ocen,
- drukowanie identyfikatorów,
- wypisywanie decyzji zwalniających z zajęć wf,
- drukowanie świadectw i gospodarowanie giloszami do świadectw,
- drukowanie arkuszy ocen uczniów,
- ochrona danych osobowych w systemie informatycznym i ręcznym,
a w szczególności przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych oraz przeciwdziałanie w przypadku wykrycia naruszeń zabezpieczeń systemu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, - przestrzegania zasad określonych w instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym i ręcznym,
- przestrzegania zasad określonych w instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia danych osobowych,
- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach:
Księga uczniów, Księga ewidencji dzieci, Teczki osobowe uczniów, Ewidencja wydanych
legitymacji, Rejestr wydanych zaświadczeń, Zwolnienia lekarskie uczniów z wychowania
fizycznego, Archiwum, Dziennik elektroniczny,
- wykonywanie prac kancelaryjnych i biurowych,
- obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych,
- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji kandydatów do ZS nr 77
w Warszawie, pomoc techniczna w pracach komisji rekrutacyjnej, - prowadzenie ewidencji i dokumentacji świadectw ukończenia szkoły,
- dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy,
- dbałość o należyty stan techniczny urządzeń znajdujących się w sekretariacie,
- przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów szkolnych,
- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,
- udzielanie informacji interesantom,
- rzetelne opracowywanie danych,
- przestrzeganie Regulaminu Pracy i przepisów bhp i p.poż. oraz Instrukcji kancelaryjnej,
- natychmiastowe zawiadamianie Dyrektora o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach,
- zachowania tajemnicy służbowej również po ustaniu zatrudnienia,
- wykonywanie doraźnych prac zlecanych przez Dyrektora szkoły,
- pomoc zastępcom dyrektora i nauczycielom przy organizacji egzaminów, pilotaży, sprawdzianów,
- pomoc techniczna przy obsłudze i administrowaniu dziennika elektronicznego.
- Warunki pracy na danym stanowisku
- wymiar zatrudnienia 1 etat -40h
- czas pracy : 8 godz. (8.00-16.00)
- stanowisko i wynagrodzenie: Specjalista ds. uczniowskich, zgodnie z grupą zaszeregowania
- miejsce pracy: Zespół Szkół nr 77, 03 – 396 Warszawa, ul. Zwycięzców 7/9
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- kwestionariusz personalny kandydata,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe,
- kandydat z orzeczoną niepełnosprawnością jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia ),
- W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów,
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV, (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 )”
- Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „NABÓR NA STNOWISKO: Specjalisty ds. uczniowskich w Zespole Szkół nr 77 w Warszawie” należy składać osobiście w siedzibie Zespołu Szkół Nr 77 w Warszawie (sekretariat) lub drogą pocztową na adres: Zespołu Szkół nr 77, ul. Zwycięzców 7/9, 03-396 Warszawa, w terminie do dnia 02.05.2016r. (liczy się data wpływu),
- Osoby, które spełnią wymagania niezbędne (formalne) o terminie rozmowy kwalifikacyjnej będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Ogłoszeń w Zespole Szkół nr 77 w Warszawie oraz na stronie internetowej Zespołu.
DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ NR 77
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze :
specjalista ds. BHP
- Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- bardzo dobra znajomość przepisów BHP i p. poż.,
- niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- znajomość obsługi komputera /Windows, pakiet Office, Internet/
- Wymagania dodatkowe
- Ukończone szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników służby bhp.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Komunikatywność, samodzielność w działaniu, odporność na stres, zdolności negocjacyjne.
- Znajomość wybranych zagadnień prawa oświatowego, dotyczących warunków bhp w szkole.
- Znajomość i przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Zakres zadań na stanowisku specjalista ds. BHP:
Do zadań specjalisty ds. bhp należy pełnienie funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy ( bieżących i po przerwie w działalności oświatowej)
- prowadzenie kontroli w zakresie higieny i przeciwdziałania chorobom zawodowym (sprawdzanie ważności orzeczeń lekarskich pracowników, badań Sanepidu oraz aktualności szkoleń bhp).
- Prowadzenie instruktaży ogólnych i szkoleń w zakresie bhp pracowników szkoły;
- Nadzorowanie udzielania instruktaży stanowiskowych pracownikom obsługi;
- informowanie dyrektora i kierownika gospodarczego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz występowanie z wnioskami zmierzającymi do eliminacji bądź ograniczania stwierdzonych zagrożeń;
- udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju placówki oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji placówki albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i w dokumentacji;
- udział w przekazywaniu do użytkowania:
- nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części,
- urządzeń i aparatury stwarzającej zagrożenia zawodowe oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników i uczniów;
- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
- dopilnowywanie aby gaśnice w odpowiednim czasie były konserwowane i naprawiane.
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków, w tym kierowanie pracą zespołu powypadkowego i prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
- doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;
- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
- współpraca z zastępcami dyrektora, kierownikiem gospodarczym i sekretarzem szkoły w zakresie organizowania szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;
- współpraca z laboratoriami środowiska pracy w zakresie organizowania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia oraz analizowanie wyników badań;
- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczna opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
- współdziałanie z organizacjami związkowymi przy podejmowaniu przez nie działań, mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach;
- uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zespołach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy;
- inicjowanie i rozwijanie na terenie szkoły różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii;
- Warunki pracy na danym stanowisku
- wymiar zatrudnienia 0,25 etatu -10h
- czas pracy : w uzgodnieniu z dyrektorem
- stanowisko i wynagrodzenie: Specjalista ds. BHP, zgodnie z grupą zaszeregowania
- miejsce pracy: Zespół Szkół nr 77, 03 – 396 Warszawa, ul. Zwycięzców 7/9
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- kwestionariusz personalny kandydata
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe,
- kandydat z orzeczoną niepełnosprawnością jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia ).
- W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV, (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 )”
- Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „NABÓR NA STNOWISKO: Specjalisty ds. BHP w Zespole Szkół nr 77 w Warszawie” należy składać osobiście w siedzibie Zespołu Szkół Nr 77 w Warszawie (sekretariat) lub drogą pocztową na adres: Zespołu Szkół nr 77, ul. Zwycięzców 7/9, 03-396 Warszawa, w terminie do dnia 15.03.2016r. (liczy się data wpływu)
- Osoby, które spełnią wymagania niezbędne (formalne) o terminie rozmowy kwalifikacyjnej będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Ogłoszeń w Zespole Szkół nr 77 w Warszawie oraz na stronie internetowej Zespołu.